Други

Честота на кликване (CTR)

Не чакайте някой друг да го направи. Наемете се и започнете да извиквате изстрелите.



Започнете безплатно

Какво представлява честотата на кликване (CTR)?

Честотата на кликване (CTR) е показател за ефективност, изразен в проценти, който измерва броя на рекламите, органичен резултат от търсенето , или електронна поща се кликва спрямо броя на гледанията (импресии). Най-често се използва за измерване на ефективността на платените кампании за търсене, дисплей и маркетинг по имейл и може да показва ефективността на рекламно копие, тематични редове и метаданни (заглавия и описания).

Някои често срещани примери за измерване на CTR включват:





всички по-долу са примери за инструменти и платформи за социални медии, с изключение на:

facebook реклами ctr

Как е Честота на кликване (CTR) Изчислено?

За да определите честотата на кликване на вашата кампания, трябва да разделите общия брой импресии на броя на общите кликвания и да умножите по 100. Например, ако реклама за Moleskin бележник генерира 100 кликвания и 7000 импресии, CTR е 0,7%:

CTR =7000:100x 100 = 0,7%


OPTAD-3

Защо е Честота на кликване (CTR) Важно?

Казано по-просто, процентът на кликване е показателен знак за успеха на вашите маркетингови кампании. Изчислявайки колко хора всъщност са кликнали върху рекламата, след като са я видели, тя разкрива силата (или слабостта) и качеството на вашето копие на рекламата, изображения, позициониране и ключови думи . Подобряването на честотата на кликване е един от най-бързите начини за увеличаване на реализациите и в крайна сметка генериране на повече продажби. За да разберете дали вършите добра работа в платеното търсене и дисплейна реклама, с SEO или с вашите маркетингови кампании по имейл, опитайте да сравните CTR със средните за индустрията.

CTR за търсете реклами в AdWords във всички отрасли средно на 1.91%, а дисплейните реклами на 0.35%. Средната CTR от Facebook рекламите са, 90% .

Ако погледнете средната CTR за различните отрасли, еталони варират:

как да намерите най-популярния си туит

Реклами в мрежата за търсене

  • B2B: средната CTR е 2,41%
  • електронна търговия: средната CTR е 2,69%
  • Стоки за дома : средната CTR е 2,44%

Дисплейни реклами

  • B2B: средната CTR е 0,46%
  • електронна търговия: средната CTR е 0,51%
  • Стоки за дома : средната CTR е 0,49%

електронна поща

  • B2B: средната CTR е 2,59%
  • електронна търговия: средната CTR е 2,07%

Как да оптимизираме вашия Честота на кликване (CTR)

CTR обикновено се свързва с действие, водещо до конверсия, но не бива да се бърка с процент на конверсия . Въпреки това, като една от ключовите стъпки във веригата от събития, водещи до конверсии, тя трябва да бъде оптимизирана, за да увеличи броя на хората, които мога конвертирате. CTR може да се увеличи чрез подобряване на ефективността на елементите, които проследява: копие, изображения, теми, редове, заглавия, описания и ключови думи.

ако един човек гледа едно и също видео в YouTube два пъти, брои ли го като едно или две гледания?

За да постигнете най-добри резултати, трябва да разгледате всеки елемент поотделно и да използвате най-добрите отраслови практики за повишаване на играта. Например, опаковането на вашето рекламно копие, заглавия и описания с мощни думи, като „изключителен“, „разкрит“, „скрит“ или „цял живот“, е сигурен начин да подтикнете към действие и да изкушите хората да кликнат към вашата целева страница . За да увеличите CTR по имейл, избягвайте да използвате общи фрази като „кликнете тук“ като кликващ текст, тъй като той не казва на абонатите си нищо за това, което ги чака от другата страна на връзката.

Прекарайте време в изучаване на най-мощните техники за оптимизация и научете повече за това рекламиране в Google Ads и Facebook, и заковаване на SEO и маркетинг по имейл, за да усъвършенствате наистина вашата стратегия и стимулирайте по-целенасочен трафик към вашия онлайн магазин.


Искате ли да научите повече?


Има ли нещо друго, за което бихте искали да знаете повече и което желаете, беше включено в тази статия? Уведоми ни!



^