Член

Колко струва стартирането на Dropshipping Store?

Нека отговорим на популярен Често задавани въпроси за дропшипинг : Колко средства са ми необходими, за да започна бизнес с дропшипинг?



Технически погледнато, вие мога започнете дропшипинг за $ 0,00. С правилната комбинация от безплатни пробни версии и планове за начинаещи - и готовност да погледнете по друг начин и да се надявате на най-доброто, що се отнася до качеството на вашите продукти - 45 минути свободно време е всичко, което стои между вас и магазина за дропшипинг.

Но да заимствам от Голямата книга на английските изрази: Това, че можете, не означава, че трябва.





Тази публикация ще разбие неизбежните разходи, които всеки (легитимен) магазин за дропшипинг ще трябва да поеме, за да излезе от земята. Прочетете до края и ще получите подробен списък със стартовите си разходи, както и прозрения от предприемачи, които могат да ви кажат какво да очаквате.

Съдържание на публикацията


OPTAD-3

Не чакайте някой друг да го направи. Наемете се и започнете да извиквате изстрелите.

Започнете безплатно

Колко струва стартирането на онлайн бизнес?

Без съмнение онлайн магазините иматсвали бариерата за влизане до стартиране на бизнес . Можете да се включите в доставчици от цял ​​свят и да продавате техните продукти, без никога да държите инвентар. Това е страхотна настройка.

Всъщност толкова страхотно, че хората могат да се увлекат, мечтаейки за шестцифрен бизнес, който не изисква никакви инвестиции.

Работата е в това, че започването на успешен бизнес никога не е било безплатно и все още е така. Дори и с дропшипинг.

Какво е Dropshipping?

Dropshipping е бизнес модел за електронна търговия, който позволява на предприемачите да управляват онлайн магазин и да продават продукти, без да се налага предварително да купуват инвентар. Само след като извършите продажба, плащате на доставчика си, който след това изпраща продуктите директно на вашия клиент. Можете да използвате пазар като Oberlo, за да свържете магазина си с хиляди доставчици и продукти.


Започнете своя онлайн бизнес днес

Не е нужно да взимате втора ипотека, но ще трябва да вложите малко пари във вашия бизнес с дропшипинг, преди той да пусне пари в джоба ви.

Ъгъл на Dropshipper

Нека чуем за разходите за започване на бизнес от Пол Лий, мъжът отзад Хъски брада :

Paul Lee Dropshipping store „Успокойте се да загубите поне 500 долара, преди да започнете да печелите. Отварянето на действителен магазин за дребно включва харчене на близо 10 000 щатски долара, преди да дойдат приходи, така че харченето на само 500 долара за бизнес за електронна търговия е изключително малка инвестиция, която може да промени живота ви.

каква е ползата от instagram

Разходи за стартиране на Dropshipping бизнес

Добре, най-съблечената версия на магазин за дропшипинг ще включва:

според Джим Колинс, каква е крайната дефиниция за успех във вашия живот?
  • Абонамент за Shopify
  • Абонамент за Oberlo

Ще продължим с Shopify, защото това е най-популярната платформа за електронна търговия там. И ние ще продължим с Oberlo, защото виждали ли сте URL адреса на този блог?

Добри новини! Shopify има безплатна 14-дневен пробен период ! След това ще струва $ 29 на месец, но поне можете да получите търкаляне безплатно. Така Shopify покрива магазин част от уравнението. Сега за дропшипинг част.

Oberlo има вечно безплатна опция. Няма да можете да мащабирате с него - има ограничение от 500 продукта. В крайна сметка вероятно ще трябва да надстроите до основния пакет на $ 29.90. Но можете поне да се настроите, преди да преминете към кредитната си карта.

Ако сериозно се занимавате с дропшипинг, има още едно задължително купуване: a домейн . Можете лесно да си купите нов домейн чрез Shopify - те ще ви питат за това по време на пробния ви период - и това ще бъде годишно плащане от $ 14.

Shopify Регистрация на домейн име

Добре, така че ако го направите евтино и мръсно, разходите за стартиране на вашия магазин ще изглеждат така:

Dropshipping стартови разходиСлед това с малко подскачане разглеждаме:

Общи разходи за стартиране на Dropshipping

Тогава щяхме да разглеждаме $ 58.90 всеки месец след това - повтарящите се разходи Shopify и Oberlo, минус домейна от $ 14.

Ъгъл на Dropshipper

Нека спрем този час по математика, за да чуем от Тим ​​Вангнесс, Dropshipping Guru и създател на това дропшипинг канал в YouTube :


Магазин за дропшипинг Tim Vangness„За първия си магазин не трябва да плащате стотици за персонализирани снимки, лога и дизайн на уебсайтове. Вашите стартови разходи трябва да бъдат минимални. Единствените ви предварителни разходи ще бъдат закупуването на вашия продукт и регистрацията на вашия домейн. Можете да се възползвате от безплатните пътеки, предлагани от Google и Shopify, за да създадете персонализиран имейл адрес и да стартирате магазина си. Ще искате да създадете персонализирани снимки и видеоклипове на вашите продукти, които можете да използвате на продуктови страници, в реклами и в отзиви за продукти. Това може лесно да се направи с всеки съвременен смартфон. “

Бихте ли се насладили на всички тези насоки за бюджета на дропшипинг във видео форма с висока разделителна способност? Да След това кликнете възпроизвеждане тук (и харесайте и се абонирайте за още страхотно видео съдържание!):

Dropshipping разходи

Това е частта от „яжте зеленчуците си“ от стартирането на магазин за дропшипинг: Точно както никой няма да ви храни насила вашата дневна доза зеленчуци, никой няма да ви принуди да поръчате вашите дропшип продукти за себе си.

Но все пак трябва да го направите.

Страхотното при дропшипинга е, че никога не се справяте с продуктите, които продавате. Макар че това може да реши едно от най-големите предизвикателства на търговията - да имаш страхотни продукти за продажба - то въвежда нов набор от съображения. А именно, вие не контролирате качеството на продуктите, навременността на доставката или външния вид на опаковката.

Ето защо препоръчваме да отделите малко време (и пари) поръчайте продуктите, които ще продавате във вашия магазин.

Това ви дава възможност да проучите доставчиците. След като направите поръчката си, например, можете да проследите и да попитате: „Кога мога да очаквам, че поръчката ми ще пристигне?“ А когато пристигне, отговаря ли на вашите очаквания? Дефектен ли е по някакъв начин? Би се ти искате да го купите?

След като имате под ръка продуктите си, можете да ги използвате, за да генерирате интерес към вашия магазин. Покажете ги. Снимайте хора, които ги държат. Попитайте приятелите си какво мислят (и колко биха платили).

Добре, тогава колко ще ви струва яденето на вашите зеленчуци за дропшипинг? Е, не е нужно да купувате всяка разновидност на всеки продукт. Ако продавате жълти, червени и сини рокли от един и същи доставчик, вероятно сте добре, като поръчате само един цвят. Но определено е добра идея да поръчате поне един артикул от всеки доставчик, чиито продукти планирате да предложите във вашия магазин.

Да кажем, че това ще струва, о, $ 75.

Това е предимно първоначален разход, така че ако го добавим към обсъдените по-горе разходи за инфраструктурата на магазина, нашият бизнес баланс на дропшипинга изглежда така:

Разходи за начален магазин

Засега можем да очакваме да плащаме около $ 150 до края на първия месец.

Ъгъл на Dropshipper

Тим Кок има много опит в дропшипинга и има това да се каже за тестови поръчки :

Екип на Dropshipper Kock

7 навика на високоефективни хора ръководство за обучение

„Когато управлявате бизнес с дропшипинг, няма да обработвате инвентара си - вашите доставчици ще изпращат вашите продукти директно до прага на клиентите ви. Имайки това предвид, винаги е чудесна идея да направите тестова поръчка за продукти, които мислите да продадете. Това ще ви позволи да преминете през целия процес на покупка, точно както вашите клиенти ще направят поръчка. Ще можете сами да прегледате качеството на продуктите, сроковете за доставка и стандартите и да направите персонализирани изображения на продуктите - това наистина ви помага да издигнете магазина си на следващото ниво. '

Разходи за подобряване на стартовия магазин

Добре, тези 72,90 долара, които сте похарчили на уебсайта си, ви отвеждат само досега. Може да се наложи да инсталирате приложения, за да получите цялата функционалност, която искате. Например Shopify и Oberlo нямат начин по подразбиране да предлагате отстъпки за покупки на едро. Има решения, разбира се. Можете да предложите „продукт“, който всъщност представлява пет артикула, обединени в едно, и след това да продадете този квинтет на цена, по-ниска от закупуването на пет отделни артикула.

Но не искате да изграждате бизнеса си по заобикалящи решения. Искате вашият магазин да е лесен за навигация за вашите купувачи и лесен за работа за вас.

как да получите повече изгледи на

И понякога най-доброто решение е да понитате и инсталирайте Shopify приложения .

The Shopify App Store е пълна с приложения за справяне с почти всякакви ощипвания, подобрения или надстройки, които можете да си представите. Нека разгледаме няколко често срещани функции, които собствениците на магазини искат, както и малка извадка от приложения, които могат да го направят.

Кръстосани продажби и продажби

Насипни цени

Изход намерение

Не го правите трябва някои от тези неща, но да кажем, че наистина искате възможността да дадете на клиентите отстъпка, ако те купят 10 продукта, вместо само един. Изглежда, че приложението за групово ценообразуване ще струва около $ 20 на месец, така че нека вземем това предвид нашите начални разходи.

Цената на Dropshipping Сега достигаме до около $ 170 след първите четири до шест седмици.

Маркетингови разходи - Biggie

Всичко, което разгледахме досега, има прикрепена конкретна ценова марка. Маркетингът не го прави.

Невъзможно е да се каже колко пари трябва да похарчите за маркетинг. Има обаче някои предположения, които можем да използваме, за да получим приблизителна оценка.

Средното общ коефициент на конверсия в електронната търговия е някъде между 2 и 3 процента. Това ще варира в зависимост от нишата и държавата, но нека просто изиграем това и да кажем, че процентът на конверсия е 2,5 процента. Това означава, че ако заведете 200 души в магазина си, можете да очаквате петима от тях да купят нещо. Добре, и как да доведем 200 души до нашия магазин? Маркетинг .

В момента най-големият маркетингов канал за дропшипъри е Facebook, така че нека разгледаме насочването на 200 посетители към вашия магазин от Facebook. WordStream фиксира средната честота на кликване (CTR) за реклами във Facebook на 0,9%. Да приемем, че рекламите Ви са добри и имате 1,0% CTR.

Графика на CTR за реклами във Facebook

Добре, така че за да привлечете 200 души във вашия магазин, ще ви е необходима рекламата Ви, за да достигнете до 20 000 души. Цената за 20 000 импресии ще варира в зависимост от това към кого насочвате: Достигането до американските потребители на Facebook ще струва повече, отколкото достигането до сингапурските потребители на Facebook.

Според доставчика на софтуер за маркетинг AdStage , средната цена на хиляда импресии (CPM) е била $ 12,45 през Q4 2017 г. Нека наречем това чисти $ 12,50. Сега имаме уравнение, с което да работим:

(20 000/1000) * 12,50 = 250 долара

Разглеждайки тези средни стойности, ние се равняваме на 250 долара за рекламни разходи във Facebook, за да генерираме пет продажби във Facebook.

Dropshipping разходи за реклама

Има, разбира се, лостове, които можете да изтеглите, за да манипулирате тези числа и да увеличите печалбата си. На първо място, направете страхотни реклами. Колкото по-добри са вашите реклами, толкова по-често хората ще кликват върху тях, толкова по-ниски са разходите Ви за кликване (CPC). Ако искате да направите домашна работа за създаване на реклами с голямо въздействие, ние покрих те . Можете също да насочвате към държави с по-ниски ставки на CPM. Потребителите на Oberlo имат имаше успех в много страни различни от очевидните, не се чувстват така, сякаш трябва да се насочите към САЩ, Великобритания, Канада и Австралия.

И накрая, има стъпки, които можете да предприемете, за да увеличите процента на конверсия и да увеличите средната стойност на поръчката във вашия магазин. Проектиране на лесна за навигация страници с продукти например е един от начините да накарате хората да конвертират, след като ги примамите във вашия магазин. Това би повишило 2,5 процента конверсия, който използвахме по-рано.

Можете също да използвате приложения за кръстосани продажби и продажби увеличавам средна стойност на поръчката . Това ще ви струва малко пари, но с няколко добри продажби на месец - едва ли прекалено амбициозна цел - те ще си платят.

кой е най-добрият бизнес да печелите пари

Ъгъл на Dropshipper

Ето малко маркетингова мъдрост от друг дропшипър - Основателят на Arty Wall Матис Озерскис .
Matīss Ozerskis - собственик на Dropship Business „Бюджетът [за първите три до шест месеца], от моя опит, трябва да бъде около $ 1000. Повечето от тях определено трябва да отидат за маркетинг - за тестване на влиятелни лица в Instagram и реклами във Facebook бих казал, че около 50% до 80%. Останалото трябва да отиде в добавките, домейна и разходите за магазини, а също и за предпочитане някои курсове, ако сте нов в този бизнес модел и в Shopify. '

Заключения относно началните разходи

Истински разговор: Трябва да похарчите пари, за да печелите пари. & # x1F4B8 Интервюирахме печеливши дропшипъри и смачкахме маркетингови данни, за да намерим тези разходи за стартиране на дропшипинг. Как се сравняват нашите номера с вашите?

Публикация, споделена от Оберло (@oberloapp) на 29 май 2018 г. в 8:13 ч. PDT

Харченето на пари за стартиране на магазин за електронна търговия боли само ако (а) сме мислили, че ще бъде безплатно, и (б) забравяме, че правим това, за да печелим пари. Не забравяйте: Парите, които харчите за стартиране на вашия магазин, са инвестиция. И независимо дали купуваме акции или стартираме магазини, инвестираме в неща, защото очакваме възвръщаемост .

И знаете ли, ако се придържате към електронната търговия, ще го направите никога спрете да изпомпвате пари в магазина си. След като приложението ви с ценови пробиви свърши работа, тогава ще искате да получите приложение за кръстосани продажби. Докато вашите кампании във Facebook се умножават, ще искате да инвестирате в някаква технология за автоматизация на маркетинга. И дори не сме се докоснали имейл маркетинг все пак или премиум Shopify теми , или инструменти за дизайн на лого като Излюпващо се , или - е, нека го оставим там засега.

Трудно е да се каже колко ще бъде възвръщаемостта ви или колко време ще ви отнеме да ги възстановите. Но тъй като разходите преминават от двуцифрени към трицифрени и след това, напомнете си, че няма безплатен начин за стартиране на бизнес. Не е добър бизнес, така или иначе.

Ще се отпишем с още един къс от Тим ​​Вангнес:

След като започнете да генерирате продажби, трябва да използвате печалбата си разумно. Заделете предварително определена сума от всичките си приходи, за да покриете разходите за възвръщаемост (всеки голям бизнес ще има възвръщаемост!) И за покрийте всички непредвидени разходи които могат да възникнат. С останалите печалби, които имате, бих препоръчал да върнете колкото се може повече в развитието на вашия бизнес, колкото е възможно. Това ще бъде разделено на две основни области.

Първият е подобряването на вашата бизнес инфраструктура, от дизайна на уебсайта до вашия софтуер за имейл маркетинг. Някои от тези услуги струват пари, но след като постигнете печалба, те могат да имат значителни подобрения във вашите конверсионни проценти и задържане на клиентите, което ще ви накара да спестите повече пари и да позволите на платената си реклама да бъде по-агресивна от вашата конкуренция, тъй като можете да определите стойността на живота си за клиента спрямо печалбите от една продажба.

Искате ли да научите повече?



^